Informace pro asistenty výcviku
CORE TOUCH® I
ZÁKLADNÍ INFORMACE, INSTRUKCE A ETICKÉ ZÁSADY
PRO ASISTOVÁNÍ NA VÝCVIKU
Drazí přátelé,
kteří se chystáte posunout své schopnosti jak pracovat s lidmi a podpořit svou účastí další úžasný 10tidenní výcvik CORE TOUCH® I: Škola Celostní smyslné masáže, děkujeme, že spolu s námi pomáháte změnit svět! 😊
Již brzy se opět sejdeme pro další transformační čas, během kterého se více či méně změní životy mnoha desítek účastníků. Chceme, aby to pro ně byla zkušenost, která je silná, inspirující a současně bezpečná. Aby se cítili opečovaní a na správném místě od prvního okamžiku, kdy přijedou na kurz.
Vy vytvoříte důležitý rámec pro jejich prožitky. Proto je důležité, abyste před kurzem i během něj pečovali nejen o účastníky, ale i o sebe s láskou a pozorností. V mnohém pro ně budete příkladem. I pro vás to bude čas, který je velmi intenzivní, a (opět) se zapíše do vašeho života. Skrze nové zkušenosti vyrostete a posunete se dál - osobně i profesně.
Náš hlavní předpoklad je, že všichni chcete rozvíjet své schopnosti, jak pracovat s lidmi. Doufáme, že si odvezete cenné informace pro váš profesní/osobní život. Účastnit se toho, jak pracujeme s emocemi účastníků, jak sestavujeme seminář, kdy a proč měníme program… a mnoho dalšího, je nahlížení do naší zkušenosti, kterou jsme sbírali 20 let. Pracovat v teamu skvělých lidí a pracovat na problémech často víc než 100 účastníků je obrovská zkušenost a úžasná příležitost. Proto si vybíráme, komu tuto možnost dáme, a věříme, že nás nezklamete.
Dále se dočtete informace k asistování, průběhu semináře, etický kodex asistence na výcviku a několik dalších důležitých věcí. 😊
Úvodní video pro asistenty
Rozdělení asistentů
I. Rozdělení kategorií
1. Kategorie:
Vybráni DaR
asistence na CT2 2x a více
»»» cena 0,-
2. Kategorie:
absolvoval CT1 i CT2
asistence na CT2 2x a více
»»» cena 1000,-
3. Kategorie:
absolvoval CT1 i CT2
asistence na CT2 1x
»»» cena 2000,-
4. Kategorie:
absolvoval CT1 i CT2
asistence na CT1, na CT2 0x
»»» cena 3000,-
5. Kategorie:
absolvoval CT1 i CT2
asistence na CT1 0x, na 2 0x
»»» cena 4000,-
6. Kategorie:
absolvoval CT1
asistence 1x a více,
»»» cena 5000,-
7. Kategorie:
absolvoval CT1
asistence 0x
»»» cena 6000,-
V uvedené ceně není započítáno ubytování (pokud je k dispozici) a strava.
Zvláštní kategorii tvoří tlumočníci.
Každý asistent bude mít každý svou jmenovku s logem DaR, rolí a jménem, aby účastníci věděli, že se na vás mohou obrátit. Prosím noste ji viditelně po celou dobu kurzu.
II. Čas výcviku
Vaši přihlášku k asistenci považujeme za závaznou. Pokud by se cokoli na vaší účasti změnilo, napište prosím co nejdříve na [email protected].
Odhlásit se z asistence je možné pouze do 10 dnů před začátkem výcviku. 10 dnů před výcvikem už nahlašujeme počty osob na Váňův statek a rezervujeme stravu. Pokud se někdo odhlásí po této lhůtě, nebude mu umožněna asistence v dalších ročnících výcviku a na ostatních kurzech. Výjimkou jsou samozřejmě závažné zdravotní důvody.
Koordinační schůzka asistentů a facilitátorů proběhne už před výcvikem, a to přes Zoom. Odkaz pro připojení včas zašleme.
III. Příjezd na kurz
Hned po příjezdu věnujte prosím plnou pozornost účastníkům, kteří budou přijíždět, vřele je uvítejte a nasměrujte je. Koordinaci asistentů na místě zajistí hlavní facilitátor.
Svou radost ze setkání se známými prosím vyjadřujte citlivě s ohledem na účastníky - aby se necítili zaskočeni, že přijeli někam, kde se všichni navzájem znají; všichni kromě nich.
IV. Základní činnosti a jejich rozdělení
· Registrace účastníků
· Příprava obchůdku, prodej v obchůdku
· Starost o prostor, úklid, bezpečí, komfort (zaslepení kamery v místnosti semináře na začátku kurzu zařizuje hlavní facilitátor)
1. Registrace účastníků musí být skvěle zorganizovaná a zajišťuje ji celý tým asistentů (facilitátorů). Zahrnuje vítání účastníků, zodpovídání dotazů, výběr peněz. U registrace budou tři vybraní asistenti (postup při výběru peněz, účetní doklady atd. řeší s Richardem, tel. 775988338) Další 3 – 4 budou vítat (na parkovišti, u vchodu, u registrace), budou šířit pozitivní energii 🙂 a odpovídat na otázky, tj. kdy bude večeře, kdy začíná program, kde je sál... Vše, na co se příchozí ptají při registraci. Pro snadnou orientaci je potřeba vylepit cedulky a šipky. Je třeba označit cestu k registraci pro účastníky (kde je co, v kolik začíná večeře, program).
2. Další tým bude stavět roll-upy a nachystá obchůdek (v malé místnosti mezi sálem a pokoji 1 - 5).
3. Dále je potřeba zajistit prodej v obchůdku - už od prvního dne. Někteří lidé se už rádi "zabaví" nákupem masážních pomůcek.
4. Starost o prostor, úklid, bezpečí, komfort
Před začátkem kurzu se určí služby a jejich denní rozpis, tj. každý den budou určené osoby, které budou zodpovědné za přípravu prostoru, jeho čistotu, úklid po programu apod.
5. Asistenti se obracejí s dotazy či problémy na hlavní facilitátory. Hlavní facilitátor komunikuje a konzultuje problémy s lektory.
Za danou činnost bude zodpovědná vždy jedna osoba, a ta si k sobě může vzít několik pomocníků. Tzn. např. v případě obchůdku zabezpečí zodpovědná osoba, aby tam vždy někdo byl k dispozici - během každé pauzy, bude určovat, kdo bude v obchůdku kdy, a bude odevzdávat peníze.
Napište prosím Zuzaně ([email protected]), kdo byste se rád ujal jaké činnosti a zodpovídal za ni.
Napište nám také, kdo byste mohl nabídnout spolujízdu, prosím (vč. počtu volných míst v autě)
V. Během kurzu
· Rozmístění při masážní praxi se určuje ve spolupráci s DaR přes hlavního facilitátora.
· Na oběd se snažíme rozptýlit mezi účastníky, abychom vyzvěděli co nejvíce věcí, které je třeba předat vedení a abychom mohli podpořit jejich účast zodpovězením jejich dotazů.
· Nevytváříme intimní vztahy s účastníky, které jsme před započetím kurzu neznali.
· Nedáváme nevyžádané rady.
· Pokud byste s něčím nesouhlasili, někdo by překračoval hranice a vy si toho všimnete, vznikalo by podle vás pnutí v asistentském nebo účastnickém poli, nebo budete mít důležité „drby“, je třeba jít za osobou z vedení, které věříte, a svěřit se jí (Denisa, Richard nebo někdo z kategorie 0).
· Ráno připravují praxe pro účastníky v oddělených skupinách facilitátoři kategorie 0 nebo po dohodě s DaR další asistenti.
· V masážním chrámu se hlídá do 0:30. Pak se vypínají reprobedny a hraje se jen z menšího přístroje (RV počítač). Postup, jak se vypíná/zapíná aparatura vysvětlí Richard službě.
· Na začátku kurzu si prosím sedejte rozptýleně mezi účastníky, ne do skupinky vedle Denisy a Richarda.
Etické zásady a pravidla pro účast na transformačním výcviku celostní smyslné masáže v roli asistenta/ facilitátora
- Přistupujeme důstojně, pozorně a s respektem ke každému jednotlivci. Respektujeme individuální rozdíly a potřeby každého jednotlivého účastníka. Nejednáme z pozice nadřazenosti a „duchovní pýchy“. Pokud o někom mluvíme, tak vždy tak, jako by nás slyšel. Nesoudíme, nehodnotíme, nedáváme nálepky, neznevažujeme žádnou osobu, její chování či postoje.
- Podporujeme účastníky skrze přítomnost, pozornost. Když účastník odejde z programu, jdeme k němu s neutrální energií. Nemluvíme o konkrétním problému; sdělíme, že jsme tu pro něj, otázka „co se v tobě děje?“. Přijetí toho, co cítí.
- Držíme prostor vědomě, a přitom měkce a jemně. Jsme „neviditelní“, ale vždy na tom správném místě.
- Zodpovědně nakládáme se svými kompetencemi. Nepřebíráme roli dávajícího. Pokud chceme opravit dávajícího, můžeme ho podpořit tím, že mu vedeme ruku, ale „nevyšachujeme ho“. Důležité je nacítit se do přijímajícího, to, co chceme u dávajícího opravit, mu může zrovna vyhovovat. Nepomáháme tam, kde není pomoc vítána.
- U jednoho účastníka jsme maximálně dva asistenti/ facilitátoři. (Toto neplatí pro kategorii 0, a pokud DaR určí jinak.)
- Co nejvíce si předáváme mezi sebou informace, abychom jednali vůči účastníkům konzistentně, nechodili se např. ptát jednoho člověka 3x na jednu a tu samou věc.
- Prostor pro naše emoce, procesy je mimo kurz – Pro vyčištění budou facilitátorské kruhy probíhají většinou v malé hospůdce. Tento prostor je veřejný pro všechny asistenty pro scházení se probírání vnitřních záležitostí a vyříkávání věcí mezi sebou. Kruhy povede facilitátor kategorie 0 nebo DaR. Výjimkou může být, pokud jsme k vyjádření emocí vyzváni (např. během ukázky, na schůzce atd.).
- Dbáme na hygienu fyzickou i duševní. Ve volnu se aktivně uvolňujeme, abychom byli svěží na program, nepřetěžujeme se. Dodržování rozdělení účasti podle rozpisu.
- Jsme připraveni na změny a dokážeme je hned komunikovat do skupiny.
- Jsme vždy na straně lektorů.
- Povzbuzujeme účastníky, aby se na nás obraceli.
- S našimi vlastními problémy se obracíme na Denisu, Richarda nebo na facilitátory kategorie 0. Ne na sebe navzájem.
- Tato základní pravidla a etické principy jsou pouze doplněním pro vlastní vnitřní motivaci, zodpovědnost a otevřené srdce každého asistenta/ facilitátora, který společně s celým týmem s vděčností a pokorou pomáhá účastníkům výcviku na cestě k naplněnému, radostnému životu na všech rovinách. Těšíme se na naši další společnou cestu!
Pokud souhlasíš, jsi vítán mezi kruh CORE TOUCH® I asistentů. Příjezd na kurz bereme jako souhlas s těmito pravidly a budeme automaticky předpokládat jejich dodržování.